Jak technologia Irv może pomóc w promowaniu firmy

Systemy IVR, z którymi typowa osoba zajmuje się regularnie, to bankowość telefoniczna, telekonferencja i transakcje kartami kredytowymi. Nawet operator jest zautomatyzowany. Lata temu wybierasz zero i zdobędziesz prawdziwą osobę na drugim końcu linii. Obecnie wybieranie numeru 411 zapewnia automatyczny system w pełni dopasowany do potrzeb użytkownika. W firmie nadal istnieją prawdziwe osoby, ponieważ nie każdy może zlokalizować to, czego szukają za pośrednictwem systemu mechanicznego.

Systemy IVR są stosowane w wielu różnych przedsięwzięciach, głównie w celu obsługi dużych ilości połączeń, obniżenia kosztów i poprawy doświadczenia klienta. IRV lub Interactive, są najnowszym typem technologii, która umożliwia komputerowi wykrywanie wejść głosowych i klawiatur. Technologia IRV jest szeroko stosowana w telekomunikacji i została ostatnio wprowadzona do użytku w pojazdach przeznaczonych do obsługi rąk, takich jak systemy nawigacji satelitarnej, audio i telefonów komórkowych. Systemy IVR mogą reagować z nagranym lub dynamicznie generowanym dźwiękiem, aby dalej kierować użytkownikami, jak postępować, i mogą być wykorzystywane do zarządzania niemal dowolną funkcją, w której interfejs można podzielić na szereg prostych opcji menu. Wiele firm telekomunikacyjnych korzysta z tego typu technologii, ponieważ świetnie sprawdza się w przypadku dużych ilości połączeń.

Istnieje wiele różnych witryn internetowych, które pomogą Ci zaprojektować interaktywną odpowiedź głosową, odpowiadającą Twoim potrzebom. Jedna z takich stron internetowych jest przeznaczona do łatwego tworzenia, uruchamiania i obsługi interaktywnych systemów odpowiedzi głosowych zarówno przychodzących, jak i wychodzących systemach call center i poczty głosowej.

Od czasu do czasu komputer nie rozumie słów, które mówisz. W takich przypadkach prawdziwa osoba musi przyjść na linie, aby pomóc. Może to zaoszczędzić wiele godzin pracy – automatyczny system jest wystarczająco wydajny, aby znaleźć większość osób, których potrzebują informacje.

Najczęściej systemy IVR są również wykorzystywane do celów rozrywkowych i informacyjnych. Teatry używają takich programów, aby informować dzwoniącego o tym, jakie filmy grają iw jakim czasie. Głosowanie telewizyjne i pokazy filmowe, takie jak American Idol, są zazwyczaj obsługiwane przez serwisy samochodowe, takie jak IVR. Są numery telefonów, z którymi można się zadzwonić, aby uzyskać automatyczne biuletyny dotyczące lokalnych warunków drogowych i prognoz pogody.

Gabinety lekarskie i niektóre szpitale również korzystają z interaktywnych systemów reagowania głosowego, aby zapewnić pacjentom dostęp do poufnych wyników testów, aby chronić prywatność lub uniknąć zakłopotania rozmawiania z sekretarką lub personelem laboratorium o niewygodnych sprawach.

Badania wykazały, że wykorzystanie automatyzacji w contact lub call center może zmniejszyć całkowite wydatki firmy nawet o 30%. Stanowi to dobrą alternatywę dla outsourcingu, ponieważ może to oznaczać bariery kulturowe i językowe, które powodują, że wielu klientów staje się podrażniona.